Povinnosti kupujícího:
Kupující je povinen dodané zboží při převzetí prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách.
Kupující může oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností:
- na e-mailovou adresu
- poštou
- osobním doručením
Kupující je povinen uvést:
- číslo faktůry
- popis závady a její projevy
- doložit doklad o koupi zboží
Povinnost prodávajícího:
Prodávající rozhodne nejpozději do 7 pracovních dnů a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak. Reklamace vady bude vyřízená bez zbytečných odkladů, nejpozději do jednoho měsíce ode dne uplatnění reklamace, pokud se obě strany nedohodnou jinak.Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a vstahuje se na zboží jehož reklamace byla uplatněna v záruční době.
Vrácení zboží:
Podle Obchodního zákoniku je kupující oprávněný vrátit zboží a odstoupit od nákupu zboží bez udání důvodu do 14ti dnů od doručení. Toto zboží musí být v původním obalu, kompletní, nepoškozené a nepoužité. Kupujícímu bude do 10ti pracovnívh dnů od doručení zboží dodavateli zaslána kupní cena zpět na ůčet, který uvede v žádosti o odstoupení od kupní smlouvy, kterou zašle společně se zbožím. Z uhrazené částky budou odečteny logistické náklady ve výši 120,- Kč.