GLOBALPNEU.cz


Přihlášení
jméno heslo
Navštivte také náš pneuservis. URL: pneuservis.kniezek.estranky.cz

Odborné články


GENERAL TIRE

[03.09.2015]
Společnost General Tyre má své počátky v roce 1915, kdy byla v Americe založena Williamem F. O'Neilem. Firma vyrábí mimo pneumatik i součásti vlaků a strojní elektroniku. Od roku 1987 patří General Tire pod společnost Continental AG. U nás máte možnost zakoupit a vyzkoušet tyto prvotřídní pneumatiky a to pro osobní,offroad a užitkové automobily.

Hankook vítězem nezávislého testu pneumatik s ekonomickým provozem

[21.03.2013]
Londýn - Britská asociace spotřebitelů ve své publikaci Which? uvádí, že pneumatiky s ekonomickým provozem mohou ušetřit motoristům až 6 procent jejich výdajů za pohonné hmoty. Tato publikace, která je považovaná za jedinou nezávislou agenturu testující pneumatiky ve Velké Británii dodává, že udržování pneumatik nahuštěných může ušetřit dalších až 10 procent nákladů za pohonné hmoty. V testu byl použit nejrozšířenější rozměr pneumatik 205/55 R16V na Peugeotu 308. Byl naměřen nárůst ve spotřebě paliva o 3 % při snížení tlaku v pneumatice o jeden bar. Drastická změna nastala v horší ovladatelnosti a brzdění. Správný tlak v pneumatice se tak projevil jako kritický pro bezpečnou jízdu. Which? dodává: ?Vaše volba pneumatik má velký vliv na spotřebu paliva - proto je důležité vybrat si od začátku ty správné pneumatiky a provádět správnou údržbu.? Pirelli's Cinturato P7s a Hankook Kinergy Eco K425 mají nejlepší výsledky ve spotřebě paliva. Obě pneumatiky porazily v měření valivého odporu velká jména, které jsou Continental PremiumContact 5, Goodyear OptiGrip a Bridgestone Turanza T001. Testovací skupina dodává ?Pirelli i Hankook mají naměřený vynikající valivý odpor o 6 % lepší než nejhorší pneumatiky v našem testu, což jsou Nexen N8000. Při dnešních cenách pohonných hmot to znamená významnou úsporu.

REKORDNÍ PRODEJE

[21.03.2013]
Seoul, Korea/Neu-Isenburg, Německo, 7. února 2013 ? Prémiový výrobce pneumatik Hankook dnes oznámil své finanční výsledky za fiskální rok 2012, které zaznamenávají výjimečný rekordní výsledek ve výši EUR 4,97 miliard (7,029 miliard KRW), což v porovnání s loňským rokem znamená nárůst o 8,3%. Provozní profit společnosti za stejný fiskální rok také vykazuje značný růst na EUR 645,6 miliónů (KRW 912,9 miliard), což v porovnání s loňským rokem znamená nárůst o 57,9%. Přes globálně stagnující ekonomickou situaci během roku 2012, doprovázenou finanční krizí eurozóny, se výrobci pneumatik Hankook Tire podařilo dosáhnout rekordních výsledků v globálním prodeji, které se do značné míry připisují prudkému navýšení prodeje ultra vysoce výkonných pneumatik typu UHP, jakož i uzavření dodavatelských smluv o originálním vybavení s dalšími prémiovými výrobci automobilů. Poptávka po UHP pneumatikách Hankook navazuje na další sérii úspěchů v oblasti příslušného globálního prodeje a stává se podstatou pro zdravý růst o 30,2 % v porovnání s loňským rokem. Především prodej na nově vznikajících trzích, včetně Ruska/SNS a Latinské Americe, vykazuje celkový nárůst na 86,5% v porovnání s loňským rokem. Také rozšiřování portfólia originálního výbavy (OE) o nové produkty, doprovázené uzavřením dodavatelských smluv s dalšími prémiovými výrobci automobilů se značně projevuje na dosažených výsledcích prodeje. Prodej na základě dodavatelských smluv s globálními prémiovými výrobci automobilů zvýšil skokově o 27,6% v porovnání s loňským rokem. Největší podíl dodávek OE UHP pneumatik přímo do originální výbavy zaznamenává produkce BMW nové 1. a 3. série, vozů Lincoln MKZ, jakož i výrobců Audi, Volkswagen a vybraných značek vozů Chrysler. V Číně se dodávky originálního příslušenství výrobci Audi v porovnání s loňským rokem zdvojnásobily a zaznamenávají nárůst o 156%. Neustálý růst prodeje v UHP segmentu prokazuje vynikající kvalitu produktů Hankook, spočívající na progresivní a moderní technologii a silném aktivním zázemí v oblasti výzkumu a vývoje. Povědomí o značce Hankook a jejich vynikající kvalitu a výkon v segmentu UHP potvrzuje exkluzivní sponzoring na nejvýznamnějších automobilových závodech v Evropě, mezi které patří například světově renomovaný DTM (Detusche Tourenwagen Masters), který se pořádá v Německu. Značné zkušenosti a technologické know-how, získané při vývoji závodních pneumatik určené pro různé akce v oblasti motosportu, jsou významnou podstatou pro prudký rozvoj kvality produktů Hankook, což vede k zdokonalení hodnoty značky jako prémiového výrobce pneumatik. ?Nezávisle na stagnující globální ekonomického situaci se nám podařilo udržet trend neustálého růstu v roce 2012 a to díky tomu, že neoblomě klademe naše priority dodávat všem zákazníkům po celém světě pneumatiky v té nejvyšší kvalitě s odpovídajícím výkonem,? prohlásil Mr. Seung Hwa Suh, vice-předseda a CEO společnosti Hankook Tire. Poté dodal, ?Nadále budeme pokračovat v našich agresivních investicích v oblasti výzkumu a vývoje a zdokonalování povědomí o produktech Hankook, za účelem posilování pozice značky na trhu jako prémiové značky a abychom si připravili cestu se v roce 2014 dostat mezi prvních pět globálních výrobců pneumatik.? V roce 2013 bude výrobce pneumatik Hankook Tire překonávat nadále pokračující nepříznivou globální ekonomickou situaci svým proaktivním působením na nových trzích, kde prodej automobilů zaznamenává značný růst, jakož i na zavedených trzích ekonomicky vyspělých trzích, kde se zaznamenává růst v segmentů prodeje pneumatik pro náhradních potřebu (RE). ### Konsolidované finanční výsledky za fiskální rok 2012 v porovnání s rokem 2011 (jednotka: miliarda KRW) FR 2011 FR 2012 Porovnání s loňským rokem v % Prodej 6 489,0 7 029,1 +8,3% Provozní zisk 578,1 912,9 +57,9% (jednotka: milión USD) FR 2011 FR 2012 Prodej 5 667,2 6 442,8 Provozní zisk 504,9 836,8 (jednotka: milión EUR) FR 2011 FR 2012 Prodej 4 205,4 4 971,1 Provozní zisk 374,7 645,6 * směnný kurz FR 2011 FR 2012 USD/KRW 1 145 1 091 EUR/KRW 1 543 1 414 ### O společnosti Hankook Tire Společnost Hankook Tire patří k celosvětově největším výrobcům pneumatik, zaznamenávající nejrychlejší růst ve svém odvětví. Mezi své produkty řadí inovativní, vysoce výkonné radiální pneumatiky pro osobní automobily, nízko-tonážní nákladní automobily, automobily typu SUV a RV, nákladní automobily a autobusy, jakož i pro závodní automobily v oblasti motosportu (okruhové závody /závody rallye). Se záměrem vynakládat veškeré své úsilí za účelem poskytovat spotřebitelům nejlepší možnou kvalitu a spokojenost s jízdou výrobce Hankook Tire neustále investuje do výzkumu a vývoje, probíhajících ve vlastních centrech pro výzkum a vývoj, která se nachází v Koreji, Německu, USA, Číně a Japonsku. Vývoj ohledně řešení provedení pneumatik, šitých na míru pro Evropské trhy, jakož i produktů určených jako originální vybavení pro výrobu automobilů a splňující náročné požadavky vedoucích evropských značek, probíhá v regionálním Technickém centru, v Hannoveru, v Německu. Výroba probíhá v nejmodernějším výrobním závodu ve městě Rácalmás, v Maďarsku, který byl uveden do provozu v červnu 2007. Více než 2 000 zaměstnanců působí při denní produkci 34 000 pneumatik (což odpovídá dvanácti miliónům pneumatik ročně) pro osobní automobily, automobily typu SUV a nízko-tonážní nákladní automobily. Hlavní sídlo společnosti Hankook Tire v Evropě se nachází ve městě Neu-Isenburg, poblíž Frankfurtu nad Mohanem. Výrobce provozuje své pobočky v dalších evropských zemích, např. v Německu, ve Velké Británii, Francii, Itálii, Španělsku, Holandsku, Maďarsku, Rusku, Turecku, Švédsku a Polsku. Produkty Hankook se prodávají přes regionální distributory na dalších lokálních trzích. Výrobce Hankook Tire zaměstnává přibližně 18 000 zaměstnanců po celém světě, ve víc než 180 zemích. Mezinárodní vedoucí výrobci automobilů se spoléhají na pneumatiky značky Hankook, které řadí do svého sortimentu náhradních dílů. Více než 30 procent globálního prodeje společnosti se vytváří v Evropě a státech SNS.

Hankook oficiálním sponzorem Evropské ligy UEFA

[20.03.2013]
Neu-Isenburg / Německo, 17. července 2012 ? Firma Hankook, výrobce prvotřídních pneumatik, s potěšením oznamuje, že se stala oficiálním sponzorem Evropské ligy UEFA pro období let 2012 ? 2015. Toto nové partnerství představuje další milník v marketingové strategii firmy realizované v Evropě cestou udržitelného růstu povědomí o značce největšího podniku této společnosti v tomto regionu a posilování dlouhodobé angažovanosti firmy Hankook v evropském fotbalu. Hankook získá z této prezentace své značky řadu výhod, například reklamu na tabulích po obvodu stadionů, pozornost médií během bleskových rozhovorů, a také během oficiálních tiskových konferencí UEFA.Tato soutěž přitáhne také pozornost diváků na stadionech i před televizními obrazovkami - nejen v Evropě, ale po celém světě. "Jsme tímto novým partnerstvím s Evropskou ligou UEFA nadšeni. Sponzorování fotbalu je nedílnou součástí naší marketingové strategie v Evropě. Emoce ve fotbalu se perfektně shodují s mottem naší společnosti "Driving Emotion", vysvětluje Hee-Se Ahn, zástupce ředitele oddělení marketingu firmy Hankook Tire Europe. ?Je nám skutečným potěšením podporovat Evropskou ligu UEFA, neboť je to jedna z nejtěžších a nanejvýš emotivních soutěží v oblasti mezinárodního fotbalu. Tato unikátní pan-evropská platforma utvrzuje naše dlouhodobé zapojení jako partnera evropského fotbalu, a je to pro nás perfektní příležitost k tomu, abychom dále posilovali povědomí o naší značce, zejména v sektoru ultra vysokého výkonu.? ?Evropská liga UEFA je největší klubová soutěž v Evropě, která se může chlubit mnoha talentovanými mezinárodními hráči a kluby vysoké kvality z celé Evropy. Je nám potěšením přivítat výrobce pneumatik Hankook, jako další špičkovou globální značku, do rodiny Evropské ligy UEFA . Hankook je společnost, která je dobře známá díky prvotřídní kvalitě, zejména v oboru pneumatik s ultra vysokým výkonem. Těšíme se na to, až se společností Hankook spojíme síly a budeme společně budovat povědomí o soutěži a spolupracovat s fanoušky,? dodává David Taylor, UEFA Events SA CE

Zvýšení cen firmy Continental

[17.01.2012]
Continental oznámil podle serveru tyrepress.com k prvnímu lednu 2012 zvýšení cen letních osobních pneumatik pro trhy v Evropě, na Středním východě a v Africe. A toto zdražení odůvodnil vysokými cenami energií i surovin. Pneumatiky Continental podražily o 3 - 4 procenta, další koncernové značky Uniroyal, Semperita a Barum zdražily o 3 - 6 procent.

AUTOBATERIE GALAXY

[17.01.2012]
Nabízíme a prodáváme autobaterie GALAXY pro všechny značky osobních,offroad,dodávkových a nákladních vozů.Poměr cena a kvalita u těchto baterií je vynikající.Informujte se na cenu autobaterii v našem pneuservise Ostrava-Kunčice a porovnejte cenu,dříve než koupíte jinde.Neprohloupíte a múžete tak ušetřit nemalou částku za opravdu kvalitní zboží. Zkoupené autobaterie vám rádi odborně namontujeme do vašeho automobilu. Autobaterie Galaxy jsou vyrobené v evropské unii.

Nový Cooper pro 4x4

[17.01.2012]
Nový Cooper pro 4x4 Americký Cooper uvedl na trh novou pneumatiku 4x4 pro extrémní podmínky s označením Discoverer S/T MAXX. Dezén a použitá směs běhounu vychází z úspěšné Discoverer STT. Na představení nové pneu navazuje první zatěžkávací zkouška ? na dakarské rallye soutěží s novými pneumatikami Cooper španělský jezdec Xavier Foj na Toyotě Land Cruiser 150, který na populární rallye spolupracuje se značkou Cooper již třetím rokem v řadě. Se zahájením prodeje Discovereru S/T MAXX na evropských trzích se počítá během letošního únoru. Pneumatika s označením M + S bude vyráběna v rozměrové škále od 16 do 18 palců. Nigel Hampson, obchodní a marketingový ředitel Cooper Tire Europe, říká: ?Díky modelové řadě Discoverer máme jednu z nejrespektovanějších řad offroadových pneumatik na trhu. Discoverer vyniká vynikající přilnavostí v extrémních podmínkách, silnou odolností i jízdním komfortem. Discoverer S/T MAXX mají posílené bočnice a lépe posilují nárazy v terénu, pneumatiky ale zajišťují dostatečný komfort i při jízdě po silnici.? Rozměry pro Cooper Discoverer S/T MAXX LT265/70R17 LT285/70R17 LT275/70R18 LT225/75R16 LT245/75R16 LT265/75R16 LT285/75R16 LT235/85R16

Barevné pneu

[17.01.2012]
Barevné pneu S tradičním stereotypem, podle kterého jsou pneumatiky černé a kulaté, se snaží bojovat Bridgestone. Pneumatiky sice budou i nadále kulaté, původem japonský výrobce ale představil novou technologii jejich barvení. Doposud byla vedle černé barvy na pneumatikách k vidění hlavně bílá. K obarvení na tento odstín sloužila bílá guma a z ní byl vytvořen bílý proužek, nebo nápis označující výrobce. Nová technologie od Bridgestone je zaměřena na potišťování bočnic, a liší se od jakéhokoli předchozího způsobu obarvování pneumatik. Potisk navíc chrání ochranná vrstva, potištěné pneumatiky přitom neznamenají nějakou výraznější hmotnostní zátěž. Bridgestone uvedl, že bude u této technologie zkoumat, jaké jsou další možnosti jejího využití. Nabízí se například potisk fotografiemi, nebo grafickými návrhy, které si dodají samotní zákazníci.

CO BYSTE MĚLI VĚDĚT O PNEUMATIKÁCH?

[17.01.2012]
CO BYSTE MĚLI VĚDĚT O PNEUMATIKÁCH? vytisknout poslat Pneumatiky jsou v povědomí mnoha lidí pouze všední výrobky. Jenomže je to jediné, co zprostředkovává styk auta se silnicí. To jim přisuzuje daleko větší význam. Tato brožura vám má nové pneumatiky Continental představit takové, jaké skutečně jsou: vůbec ne všední pneumatiky. Místo toho jsou to výrobky, které mají špičkové technické vlastnosti a dennodenně vás bezpečně přivezou do cíle. Samozřejmě za předpokladu, že budete dbát rad a pokynů, zejména těch, které se týkají tlaku vzduchu. Neboť nepřiměřeným zacházením se mohou pneumatiky poškodit, což potom může být příčinou dopravních nehod s věcnými škodami a tělesným poškozením. Pneumatika jako technicky vyspělý výrobek Užitečné rady, jak pneumatiky ošetřovat Pneumatiky jsou dnes technicky vyspělé výrobky, které dokonale odpovídají nárokům moderních motorových vozidel. Aby vám skýtaly dostatečnou bezpečnost, vyžadují pouze minimální údržbu. Tak jako u všech technicky vyspělých se i zde doporučuje pečlivé zacházení. Neboť jedině tak máte záruku, že se jako řidič můžete po celou životnost spoléhat na komfort a optimální vlastnosti. Proto platí: Vyhýbejte se poškození Při neopatrné jízdě po špičatých a hranatých předmětech nebo po obrubníku se pneumatika může poškodit. Aniž si toho ihned všimnete, její konstrukce může zůstat trvale poškozená. Jakmile takové poškození zpozorujete, bez otálení nechte danou pneumatiku sundat a případně vyměnit. Spreje používané v případě defektu k rychlé opravě jsou jen nouzové řešení na krátkou vzdálenost k nejbližšímu autoservisu. Zákon zakazuje vkládat duši do poškozené bezdušové pneumatiky. Náš tip: Překážky překonávejte pomalu a v tupém úhlu. Kromě toho pravidelně kontrolujte, zda pneumatiky neobsahují praskliny, zářezy, boule nebo vražená cizí tělesa. To platí především pro pneumatiky s indexem rychlosti H, V, W, Y nebo ZR, protože ty jsou vystavovány velmi vysokému zatížení. Tyto pneumatiky by se ani neměly opravovat. Vyhýbejte se přetěžování Nosnost pneumatik vašeho vozidla je uzpůsobena přípustné celkové hmotnosti vozidla. Přílišné přetížení překračující tuto povolenou celkovou hmotnost vozidla může rovněž způsobit škodu. Hlavně tehdy, když do hry zároveň vstupují další rizikové faktory (mj. falešný tlak vzduchu a vysoká venkovní teplota). Vedle případného poškození konstrukce pneumatiky musíte v každém případě počítat s nadměrným opotřebením vzorku pláště pneumatiky a se snížením životnosti pneumatiky. Náš tip: Dbejte přípustné celkové hmotnosti vozidla. A při nakládání (například před dlouhou cestou na dovolenou) myslete na to, že méně bývá i tady určitě víc! Pravidelně kontrolujte tlak vzduchu Životnost a bezpečnost pneumatiky rozhodně závisí na správném tlaku vzduchu. Tuto hodnotu stanovují společně výrobci pneumatik a vozidla pro každé auto individuálně. Příliš vysoký nebo naopak příliš nízký tlak vzduchu brání optimálnímu styku profilu s vozovkou. Následkem není jen nadměrné a nerovnoměrné odírání dezénu, nýbrž i zřetelně horší přilnavost, což může být značně nebezpečné zejména při vysoké rychlosti v zatáčce nebo na mokru. Náš tip: Tlak vzduchu kontrolujte zhruba každé čtyři týdny. Nezapomínejte přitom ani na rezervní pneumatiku. U ní by měl být tlak o 0,5 baru vyšší, aby byla i v případě poklesu tlaku k použití v optimálním stavu! Důležité je měřit tlak vzduchu pouze u "studených" pneumatik (nikoliv zahřátých jízdou). Dávejte pozor na hloubku vzorku pneumatiky Pečlivost a kontrola se pochopitelně doporučují i u vzorku pneumatiky. Na tom jsou totiž závislé i četné významné vlastnosti pneumatiky. Rozhodující je hloubka dezénu. Ta musí podle zákonodárců činit nejméně 1,6 mm. Kdo jezdí s nižší, riskuje, že přijde o pojistnou ochranu, protože mu zanikne povolení provozu vozidla. Při posuzování hloubky dezénu pomáhají ukazatele opotřebení - drobné "vybouleniny" v obvodových drážkách, patrné u sjetého vzorku. Náš tip: Vzhledem k silně rostoucímu nebezpečí akvaplaningu a zhoršujícímu se chování brzd * u ojetého vzorku byste měli pneumatiky vyměnit ještě předtím, než bude mít profil nejnižší přípustnou hloubku. Obecně přitom platí: Pláště pro letní provoz: hloubka zbývajícího vzorku od 2 mm Široké pláště: hloubka zbývajícího vzorku od 3 mm Pláště pro zimní provoz: hloubka zbývajícího vzorku od 4 mm ** * Viz tabulku dole ** V Rakousku musejí mít zimní pneumatiky v období, kdy je předepsána zimní výbava, zbývající profil nejméně 4 mm. Nejméně jednou za rok prohlídka u odborníka na pneumatiky Abyste měli jistotu, nechte si od specialisty alespoň jednou ročně pneumatiky vyvážit a také seřídit geometrii. Vyvážením se vyrovnají změny hmotnosti (například odíráním) a pneumatiky se opět seřídí optimálně k vozidlu. Seřízení geometrie mimoto předchází nerovnoměrnému opotřebovávání a zaručuje, že jsou pneumatiky dokonale seřízeny vůči podvozku a kladně ovlivňuje jízdní vlastnosti. Kdy je nezbytné pneumatiky vyměnit Jakmile se vzorek pneumatiky sjede na minimální přípustnou hloubku nebo se pneumatika poškodí tak, že je neopravitelná, musí se vyměnit. Dalším důvodem může být její stárnutí. Při průměrném jízdním výkonu si odírání vynutí výměnu dávno před zestárnutím. Je-li nutné vyměnit pneumatiku u jednoho kola, přichází v úvahu rezerva. Zde však platí, že kvůli uvedenému stárnutí by se měla náhradní pneumatika starší než šest let používat pouze v nouzi. I ve vašem vlastním zájmu pro rezervní pneumatiku v zásadě platí toto: Vyměňujte pneumatiky alespoň v rámci nápravy Doporučujeme vám montovat na jednu nápravu pneumatiky se stejným vzorkem nebo hloubkou dezénu. Na téže nápravě by také měly být pneumatiky od stejného výrobce. Jinak by se mohly natrvalo zhoršit jízdní a brzdné vlastnosti vozidla. V každém případě si nechte namontovat pneumatiky, které odpovídají údajům od výrobce vozidla (viz osvědčení o technickém průkazu). Tyto údaje by se měly shodovat, povoleny jsou však i pneumatiky vyšší rychlostní třídy nebo s vyšším indexem zatížení. Také je dovolena kombinace různých letních pneumatik v rámci nápravy. Avšak z našeho pohledu není tato volba optimální, protože se tak důsledně nevyužijí specifické jízdní vlastnosti. Ve většině evropských zemí jsou ostatně předepsány výhradně letní nebo zimní pneumatiky (M+S). V Rakousku a Francii to platí pro všechna čtyři kola. Náš tip: Jezděte jedině se čtyřmi pneumatikami od stejného výrobce a se stejným vzorkem. Zimní pneumatiky montujte pouze na všechna čtyři kola. Nikdy nemontujte ojeté pneumatiky neznámého původu Pneumatiky jsou výkonné výrobky, které se mohou při nesprávném, nepřiměřeném zacházení poškodit, a tím v sobě ukrývají nebezpečí. Náš tip:Neznáte-li minulost ojetých pneumatik, zřekněte se jejich používání. Čísla, která o pneumatice hodně vypovídají Na bočnici (postranici) pneumatiky při pečlivějším pozorování spatříte množství informací. Zde je pro vás přehled těch nejdůležitějších. Označení velikosti (např. 205/55 R 15 87 V) 205 Šířka profilu pneumatiky v mm 55 Profilové číslo (stonásobek poměru výšky h profilu pneumatiky k šířce s profilu pneumatiky namontované na teoretický ráfek) R Radiální konstrukce pláště (radiální pneumatika) 15 Průměr ráfku v palcích (1 palec = 2,6 cm) 87 Index nosnosti * V Rychlostní kategorie * Další označení (částečně závislé na typu pneumatiky) (Rotation) Směr otáčení (u pneumatik, kde je směr pohybu podmíněn) M + S Plášť vhodný pro zimní provoz E4 Pneumatika splňuje evropskou normu 037 Datum výroby; ; 03 = týden, 7 = rok (s znamená 90. léta, jinak 80. léta) D nebo - Diagonální konstrukce Tubeless Znamená "bezdušová" Tube Tyre Pneumatika s duší Reinforced (rf) Vyztužený * viz též tabulky na str. 14 a 15. Nejvyšší přípustná rychlost pneumatiky Rychlostní kategorie L do 120 km/h M do 130 km/h N do 140 km/h P do 150 km/h Q do 160 km/h R do 170 km/h S do 180 km/h T do 190 km/h U do 200 km/h H do 210 km/h V do 240 km/h W do 270 km/h Y do 300 km/h ZR přes 240 km/h Nejvyšší přípustné zatížení jedné pneumatiky (číslo před mezerou udává load index, za mezerou přípustné zatížení) Provozní charakteristika LI kg LI kg LI kg LI kg LI kg 50 190 65 290 80 450 95 690 110 1060 51 195 66 300 81 462 96 710 111 1090 52 200 67 307 82 475 97 730 112 1120 53 206 68 315 83 487 98 750 113 1150 54 212 69 325 84 500 99 775 114 1180 55 218 70 335 85 515 100 800 115 1215 56 224 71 345 86 530 101 825 116 1250 57 230 72 355 87 545 102 850 117 1285 58 236 73 365 88 560 103 875 118 1320 59 243 74 375 89 580 104 900 119 1360 60 250 75 387 90 600 105 925 120 1400 61 257 76 400 91 615 106 950 121 1450 62 265 77 412 92 630 107 975 122 1500 63 190 78 425 93 650 108 1000 123 1550 64 190 79 437 94 670 109 1030 124 1600

Goodyear s nadějnou technologií

[17.01.2012]
Goodyear s nadějnou technologií Společnost Goodyear a hlavně její patent Air Maintenance Technology (AMT) byl časopisem Car & Driver v USA zařazen mezi deset nejnadějnějších technologií budoucnosti. AMT hlídá a udržuje tlak v pneumatice, a přitom není nutné montovat žádné externí zařízení, které by bylo instalováno mimo samotné kolo. Přitom jde podle redakce Car & Driver o geniální a jednoduchý nápad. Zařízení AMT pro svůj provoz čerpá sílu z rotační energie kol automobilů a další vývoj technologie probíhá ve vývojových centrech Goodyearu v Akronu (Ohio, USA) a Colmar-Bergu (Lucembursko).

Hakkapeliitta LT2 pro 4x4 a LUV

[16.01.2012]
Nokian představil novou zimní pneumatiku určenou pro automobily 4x4 a lehké užitkové vozy s označením Hakkapeliitta LT2. Nové pneumatiky využívají stejné inovace a technická řešení jako ta, která jsou použita u Hakkapeliitty 7 pro osobní automobily. Ale finský výrobce pneumatik o LT2 navíc tvrdí, že jsou navrženy pro větší kola, větší zatížení a pro náročné podmínky. V nových Nokianech se má snoubit bezkonkurenční přilnavost s dlouhou životností. Hakkapeliitta 7 by si měla poradit díky velkému počtu bloků běhounu s ostrými hranami i se zasněženou silnicí, a podle výrobce má nabízet lepší přilnavost i na namrzlé vozovce. Podle produktového manažera Nokianu Juha Pirhoena má Hakkapeliitta 7 agresivní design, který si navíc hravě poradí také s rozbředlým sněhem. Mezi další zajímavosti patří takzvané aktivátory lamel, které mají vedle dalších prvků pomoci k vynikající přilnavosti Hakkapeliitty 7.

POVINNÉ ZIMNÍ PNEU

[02.01.2012]
ŘIDIČI POZOR - ZIMNÍ PNEUMATIKY MUSÍ MÍT MIN. 4 MILIMETRY - NOVÁ VYHLÁŠKA [08.08.2008] Každý řidič osobního auta musí mít zimní pneumatiky s hloubkou dezénu min.4 milimetry na všech čtyřech kolech. Ministerstvo změnilo technické podmínky v souvislosti s novou značkou ,,zimní výbava'', která bude platit každoročně od 1.listopadu do 30.dubna... Proto nenechávejte přezouvání pneumatik na poslední chvíli,vyberte si levné zimní pneumatiky všech značek u nás a navštivte náš pneuservis dříve.Zabraňte stresům a řešte tuto situaci,kterou jsme si nevymysleli my v klidu a s dostatečným časovým předstihem. ZIMNÍ PNEU. NESMÍ BÝT SJETÉ POD 4 MILIMETRY, ROZHODLOMINISTERSTVO Každý řidič osobního auta si bude muset od podzimu pohlídat,jestli drážky jeho zimních pneumatik mají nejméně čtyři milimetry.Jen tak se vyhne až několikatisícové pokutě za sjeté pneumatiky,protože ministerstvo dopravy ve své vyhlášce platné od letošního července zdvojnásobilo současný limit, který stanovoval minimální hloubku dezénu 1,6 milimetru u všech pneumatik. POKUD BY POLICIE CHYTILA ŘIDIČE,ŽE NA ÚSECÍCH VYBAVENÝCH TOUTO ZNAČKOU JEL NA PŘÍLIŠ SJETÝCH ZIMNÍCH PNEUMATIKÁCH,HROZÍ MU POKUTA NA MÍSTĚ AŽ 2.000 KČ. A JEDEN BOD ZA PORUŠENÍ PŘÍKAZOVÉ ZNAČKY.

NENAŚLI JSTE ZDE VÁMI POŽADOVANOU PNEU!

[27.06.2008]
Vážení zákazníci,pokud jste zde nenašli Vámi hledanou pneumatiku,nebo disk,prosím neváhejte a kontaktujte nás!

Testy pneumatik

[14.02.2008]
Na serveru www.pneu-pneumatiky-testy.cz naleznete testy pneumatik. Jedná se o testy německé společnosti ADAC. Testy pneumatik jsou rozděleny do kategorií letní a zimní pneu a podle rozměrů...

NÁKLADNÍ PNEU

[03.11.2007]
Dovolujeme si Vás upozornit na možnost využití nabídky nákladních pneumatik. Ceny lze dále řešit individuálním přístupem ke každé konkrétní objednávce a to dle objemu..

PNEUSERVIS-RYCHLOSERVIS PRO VÁS

[02.11.2007]

SKLADOVÁNÍ PNEUMATIK

1. Poznačte si místo používání pneumatiky Před sundáním pneumatik z vozu je dobré na pneumatikách poznačit místo jejich používání na podvozku, například LP - levá přední. Při nasazování pneumatik v následující sezóně prohodíte přední pneumatiky za zadní, čímž vyrovnáte jejich opotřebení. 2. Očištění pneumatik Pneumatiky je zapotřebí po demontáži z vozu řádně omýt a odstranit hrubé nečistoty z dezénu pneumatiky, nejčastěji kamínky zaklíněné v drážkách. Následuje důkladné vysušení pneumatik a kol, čímž předcházíme vzniku koroze. 3. Skladování pneumatik s ráfkem a bez ráfku Skladování pneumatik s ráfkem je odlišné od skladování pneumatik bez ráfku. Pneumatiky na ráfcích necháváme nahuštěny na tlak 100 kPa. Pneumatiky je možno zavěsit za ráfek nebo je naskládat naležato do sloupce. Ve sloupcích skladujeme maximálně čtyři kusy pneumatik na sobě a neměli by jsme zapomínat pneumatiky jednou za 3-4 týdny přerovnat - vrchní dolů a naopak, čímž zabráníme jejich deformaci. Pneumatiky na ráfku zásadně neskladujeme ve stoje. Pneumatiky bez ráfků pro změnu neskladujeme ve sloupcích ani je nezavěšujeme. Nejlepší je jejich uskladnění ve stoje vedle sebe. Nikdy je nestavíme na hranu, což by mohlo způsobit jejich deformaci a následnou nestabilitu na voze. I tyto pneumatiky je zapotřebí ideálně jednou za měsíc pootočit. Máte-li pneumatiky uskladněné v pneuservisu, je dobré se přesvědčit o jejich správném uskladnění. Většina pneuservisů nabízející uskladnění pneumatik využívá speciální stojany na pneumatiky. 4. Místo pro uskladnění pneumatik Pneumatiky skladujeme na suchém, tmavém a chladnějším místě, kde teplota nepřesahuje 25°C a zároveň neklesá pod 0°C . Pneumatiky chráníme před přímým slunečním zářením a průvanem. Důležitá je také čistota skladovacích prostor, kde by pneumatiky neměli přijít do kontaktu s rozpouštědly, pohonnými hmotami, mazadly a chemikáliemi, které způsobují ztrátu elasticity pneumatik. Také ozón má na pneumatiky škodlivý vliv, takže ve skladu by se neměli nacházet přístroje, které ho produkují, například elektrické přístroje s vysokým napětím, fluorescenční lampy, elektromotory a další spotřebiče, u kterých mohou při jejich provozu vznikat jiskry nebo elektrické výboje. Pneumatiky neskladujeme na místech, kde hlavně v letních měsících může teplota prudce stoupat, například na půdách nebo v plechových garážích.Volné skladování pneumatik na vzduchu, i když schovaných pod plachtou, výrobci nedoporučují. 5. Manipulace s pneumatikami Pneumatiky neházíme ani nenecháváme padat z výšky větší než 1,5 metru. Neopatrnou a nešetrnou manipulací může dojít k poškození patky pláště, nejčastěji k jejímu nalomení, čímž je pneumatiky znehodnocena. I když antioxidační přísady v pneumatikách proces stárnutí brzdí, špatné uskladnění pneumatik se výrazně podílí na jejich rychlejším stárnutí, projevujícím se například vznikem drobných trhlin na povrchu gumy. Pokud tedy na uskladnění pneumatik nemáte prostor, který by vyhovoval výše uvedeným parametrům, je lepší poohlídnout se po službách některého z pneuservisů, které nabízejí uložení samostatných pneumatik nebo i celých kol v prostorách s vhodnými podmínkami a většinou i speciálními stojany na

ZMĚNA ZÁKONA

?§ 40a Provoz vozidel v zimním období (1) V období od 1. listopadu do 31. března, pokud 1. se na pozemní komunikaci nachází souvislá vrstva sněhu, led nebo námraza, nebo 2. lze vzhledem k povětrnostním podmínkám předpokládat, že se na pozemní komunikaci během jízdy může vyskytovat souvislá vrstva sněhu, led nebo námraza, lze užít motorové vozidlo kategorie M nebo N2) k jízdě v provozu na pozemních komunikacích pouze za podmínky použití zimních pneumatik18a), a to u motorových vozidel s maximální přípustnou hmotností nepřevyšující 3 500 kg na všech kolech a u motorových vozidel s maximální přípustnou hmotností převyšující 3 500 kg na všech kolech hnacích náprav s trvalým přenosem hnací síly. Zimní pneumatiky podle věty prvé musí mít hloubku dezénu hlavních dezénových drážek nebo zářezů nejméně 4 mm a u motorových vozidel o maximální přípustné hmotnosti převyšující 3 500 kg nejméně 6 mm. (2) Ustanovení odstavce 1 se nepoužije pro náhradní pneumatiku použitou v případě nouzového dojetí18a). ______________ 18a) § 21 odst. 3 vyhlášky č. 341/2002 Sb., o schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů.?.

Pneumatiky


Typ vozidla:
Sezóna:
Šířka:
Profil:
Ráfek:
Výrobce:
Index km/h:
Index zátěže:
Cena do

Kontakty


Kniezek Rostislav
Mobil: +420 736 680 821 HOTLINE

Kowalski Robert
Mobil: +420 603 830 749

E-mail: info@globalpneu.cz

Odborné články


GENERAL TIRE

[03.09.2015]
GENERAL TIRE NOVĚ U NÁS

Hankook vítězem nezávislého testu pneumatik s ekonomickým provozem

[21.03.2013]
Londýn - Britská asociace spotřebitelů ve své publikaci Which? uvádí, že pneumatiky s ekonomickým provozem mohou ušetřit motoristům až 6 procent jejich výdajů za pohonné hmoty.

Hankook oficiálním sponzorem Evropské ligy UEFA

[20.03.2013]

REKORDNÍ PRODEJE

[21.03.2013]

Goodyear s nadějnou technologií

[17.01.2012]

Dále také nabízíme


Nákupní košík


Máte vybráno zboží celkem: 0 ks
Celkova cena zboží: 0,- Kč
(cena včetně DPH)

Konfigurátor ALU kol


klikněte zde